*** Finalitzat ***
En aquest taller de fotografia, pensat per a un màxim de 8 persones, hi haurà l’oportunitat d’adquirir i/o aprofundir coneixements per a planificar i realitzar, entre d’altres, imatges de la sortida del Sol i de la Superlluna Blava (el dijous 31 serà plena i es donarà el fet que serà la segona Superlluna d’agost, aprox. un 16% més gran), incloent elements característics del Delta, com ara el Far del Fangar o la Torre de Sant Joan, mitjançant l’app Planit Pro: Photo Planner. Gaudirem del bell paisatge ebrenc, aprofitant l’oportunitat que ens ofereixen els camps de conreu, el riu Ebre, i les badies del Fangar i dels Alfacs, per composar imatges amb els seus característics reflexos. Si us pot interessar, si-us-plau, contacteu-me i us faré arribar el PDF amb tota la informació al respecte.

8 thoughts on “Taller Fotogràfic Delta de l'Ebre - Superlluna Plena Blava, Paisatge i Fauna, 30/Ago a 1/Set 2023

    1. Hola Jose,

      Muchas gracias por contactar. Sí, este tipo de talleres fotográficos son presenciales. De momento, no tenemos previsto realizar talleres por la zona de Canarias, pero no lo descartamos.

      Saludos,
      Pep

  1. Hola, si me gustaria ir pero no tengo camara aparte de la de mi telefono Smasung S22Ultra que su puede ajustar para tomar fotos muy bonitas. Me gustaria aprender como usar esa camara mejor pero no se si se puede con este grupo. Si es asi, me gustaria reservar un lugar. Si no, tambien lo entiedo tambien. Gracias.

    1. Hola Karla,

      Muchas gracias por contactar i por el interés en el taller.

      Respecto a realizar este taller teniendo como cámara sólo la del móvil, aunque se harán fotos de paisaje que se podrían hacer perfectamente con dispositivos móviles, para las capturas de la SuperLuna Llena Azul con elementos característicos de la zona y para las de fauna, sería preferible disponer de teleobjetivos con distancias focales mayores a la màxima que puede ofrecer el S22 Ultra, para obtener fotografías con resolución y calidad suficiente. Dicho esto, si todavía le interesa participar en el taller, me lo comenta y le mando toda la información sin problema.

      Comentarle que tenemos previsto realizar talleres específicos para dispositivos móviles que quizá se adapten mejor al tipo de taller que está buscando, por lo que, le aconsejaría que se suscribiera, sin compromiso alguno, al boletín que mandamos automáticamente por correo-e cuando sacamos una nueva actividad, y así estaría informada al momento en cuanto saquemos un taller de este tipo. El formulario para la suscripción al newsletter se encuentra en el apartado Contacto de la web.

      Saludos,
      Pep

Deixa un comentari

La vostra adreça de correu electrònic no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *